Inventum VK1500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VK1500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

wijn.velden 15-09-2022

goed, groot en fijn

Geschreven voor: Inventum VK1500

De grote/inhoud van de vriezer. Dat ie op wielen staat (jammer dat er geen rem op zit...rijd nu makkelijk weg). Inventum is betrouwbaar merk

Pluspunten

• Groot inhoud
  • wieltjes
  • Helder (led) licht
  • goede prestaties

Minpunten

• Geen compartimenten
  • Zware deur
  • geen rem op de wieltjes

p**************@g******** 16-07-2022

Zeer ruime diepvries

Geschreven voor: Inventum VK1500

Super chil groot voor een goede prijs met wieltjes en ook met een slot wat wil je nog meer .

Pluspunten

• Zeer ruim
  • Wieltjes
  • Slot

Bas 29-04-2022

Grote vriezer, voor als je van groot boodschapen doen houd.

Geschreven voor: Inventum VK1500

Ik heb de Vriezer nu ongeveer 10 maand, en dit is mijn eerste groter vriezer. heb 2 kleine tafel model vriezers vervangen voor deze, Wat een comfort in vergelijking tot mijn vorige vriezers.
Op lange termijn, besparen we veel kosten op de boodschappen doordat we nu slimmer kunnen inkopen en in vriezen, Voor gemak om dingen makkelijk terug te vinden en wanneer nodig 1 keer in de +- 3 maand ijs te verwijden, hebben we 6 boodschappen klap kratjes er in zo kan je snel alles er uit halen en terug zetten.

+Bijna geen ijs krabben, 1 keer in de 3 maand 5 a 10 minuutjes werk.
+Stroom verbruik zoals vermeld klopt heb er een Kilo Watt uur meter aan gehangen, en gemiddeld 270 a 350 kwh per jaar, op eco stand +- -20 graden.
+Zoveel ruimte met 450 liter, supermarkt aanbieding geen probleem sla gerust 60 pakjes vega of vlees in.
+Het formaat vriezer is precies goed dat er 6 Jumbo Klap kratjes in passen, 3*2 op mekaar, voor het makkelijk sorteren en terug vinden van je producten.

Pluspunten

• Prijs vs groote
  • Stroom Verbruik
  • Gebruikersgemak in combinatie met Kratjes
  • Weinig werk om ijs te verwijderen
  • Geld besparing door, groot boodschapen te doen

Minpunten

• Ruimte Boven vriezer niet bruikbaar

ploeg 25-03-2022

Zeker iemand aanraden bevalt goed

Geschreven voor: Inventum VK1500

ont zettend fijne diepvries veel inhoud niet lomp neemt niet veel ruimte in en makkelijk schoon te maken omdat hij ook verrijdbaar is met wielen een top product vr.gr.

kor 16-02-2022

Aanrader, goed prijs en kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum VK1500

Eerste indruk goed, het is een mooi grote vrieskist, staat op wieltjes, makkelijk te verplaatsen op die manier. Je hoort de vrieskist bijna niet.
Voor de prijs is het zeker een goede vriezer en heb gevoel dat deze wel hele tijd mee kan gaan. Het is zeker aanrader, denk dat duurder merk niet beter is.

Pluspunten

• Prijs
  • groot vriescapciteit
  • makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• snoer mag wel langer

B*******@g******** 18-09-2021

goede machine

Geschreven voor: Inventum VK1500

prijs kwaliteit verhouding is goed. we hebben de vrieskist nu 2 dagen dus veel kennis hebben we nog niet. maar eerste indruk is goed. Zeer grote ruime kist die weinig geluid produceert.

Erwin 08-05-2021

Zeer grote inhoud en lekker stil

Geschreven voor: Inventum VK1500

Product voldoet aan alle verwachtingen. Aangeschaft om grote hoeveelheden dozen in op te slaan.
Door het ontbreken van een tussenschot is hij hier zeer geschikt voor. En ook mooi meegenomen, hij is heel stil. Bij de eerste keer aanzetten heb ik echt goed moeten luisteren of hij het wel deed. (wat wel het geval was)

Pluspunten

• Erg ruim
  • Stil
  • Praktische indeling